fbpx

+48 692 892 592

Facebook Alingua

Wycena

Standardowy proces realizacji zamówienia

Zamówienia w Alingua realizowane są zgodnie z wewnętrznymi procedurami, z uwzględnieniem wymogów norm ISO 9001, ISO 17100 oraz ISO 27001. Poniżej przedstawiliśmy pokrótce proces realizacji zamówienia. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Alingua

Klient

1

Wycena i dopasowanie oferty

Przesłanie formularza

Wysłanie zapytania przez stronę lub mailowo

Kontakt w ciągu 15 minut

Przedstawienie dedykowanej oferty

Rekomendacja optymalnego wariantu

Akceptacja oferty i zawarcie umowy

Założenie projektu tłumaczeniowego z nadaniem numeru

Rozwiń

Zwiń

2

Realizacja projektu

Oczekiwanie na realizację

Rozwiń

Zwiń

3

Przekazanie tłumaczenia

Akceptacja i rozliczenie projektu

Przekazanie gotowego tłumaczenia

Akceptacja projektu, zgłoszenie ewentualnych uwag

Ostateczna akceptacja

Wystawienie FV

Badanie poziomu satysfakcji z wykonanej usługi

Rozwiń

Zwiń

    Bezpłatna wycena
    w 15 minut

    Wypełnij poniższy formularz i wyślij nam tekst do tłumaczenia.

    W 15 minut otrzymasz odpowiedź.

    Imię i nazwisko

    Nazwa firmy

    (pole nieobowiązkowe)

    E-mail

    Podanie numeru telefonu umożliwi nam szybki kontakt dla usprawnienia realizacji zamówienia

    Telefon

    (pole nieobowiązkowe)

    Języki

    Z na

    Przeznaczenie
    tłumaczenia

    Termin realizacji

    (pole nieobowiązkowe)

    Załaduj plik

    Obsługujemy pliki o wielu rozszerzeniach (patrz FAQ). Ze względów bezpieczeństwa można wysłać tylko pliki w formatach: txt, doc, docx, xlx, xlsx, ppt, pptx, pdf, rtf, svg, jpg, jpeg, gif, tiff, png, mp4, avi oraz zip. Jeśli chcesz wysłać plik o innym rozszerzeniu, skompresuj go (spakuj do pliku zip).

    Informacje dodatkowe

    Skąd o nas wiesz?

    Administratorem Twoich danych osobowych jest ALINGUA SP. Z O.O. Twoje dane są przetwarzane w celu dokonania wyceny tłumaczenia przesłanych przez Ciebie dokumentów. Dodatkowo jeżeli wyraziłeś na to zgodę, będziemy wysyłać Ci na wskazany adres e-mail materiały ofertowe dotyczące usług Administratora, w tym wypadku Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora oraz przysługujących Ci uprawnień znajdziesz w Polityce prywatności.

    Wiedząc więcej o Twojej firmie, będziemy mogli zaproponować ofertę najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb.

    (pola nieobowiązkowe)

    Branża

    Czym się zajmujesz?

    Wiedząc, jaki jest obszar Twojego działania, będziemy mogli zaproponować rozwiązania sprawdzone w tej dziedzinie

    Zasięg działalności

    Na jakich rynkach działa Twoja firma?

    Informacja o zasięgu Twojej działalności pozwoli nam uwzględnić w ofercie potrzebne Ci języki

    Rok założenia

    Jak długo istnieje Twoja firma?

    Start-up ma inne potrzeby niż przedsiębiorstwo o wieloletnim stażu – wiedząc, z kim mamy do czynienia, doradzimy Ci rozwiązania, które sprawdzą się najlepiej

    Współpraca z innymi biurami tłumaczeń

    Czy firma współpracuje/współpracowała z innymi biurami tłumaczeń/tłumaczami?

    Jeśli masz już wypracowany konkretny model współpracy, chętnie uwzględnimy go w naszej ofercie

    Potrzeby tłumaczeniowe

    Co najczęściej tłumaczy Twoja firma?

    Wiedząc, jakie teksty tłumaczysz, przygotujemy bardziej korzystną i adekwatną propozycję współpracy

    Oczekiwania

    Na czym najbardziej zależy Ci we współpracy?

    Znając Twoje oczekiwania, lepiej zadbamy o to, by je spełnić

    Kontakty biznesowe

    Na jakich kontaktach biznesowych zależy Twojej firmie?

    Chętnie zapewnimy Ci kontakt do sprawdzonych partnerów biznesowych lub polecimy im Twoją firmę