Terms & Conditions

Regulaminy

Regulamin dla klientów indywidualnych

114KB

Pobierz

Regulamin dla klientów biznesowych

128KB

Pobierz

Gwarancja satysfakcji

Zwrot 100% środków

Jako że utrzymanie wyśrubowanych standardów jakości w realizacji Państwa projektów tłumaczeniowych stanowi dla nas priorytet, efekty naszych działań powinny być co najmniej satysfakcjonujące. Za takie uważamy wewnętrzne statystyki dotyczące uzasadnionych uwag ze strony naszych Klientów, które dotyczą zaledwie 0,3% wszystkich zamówień. Wynik ten jest dla nas sygnałem, że zmierzamy w dobrym kierunku, a także dodatkowym impulsem do dalszego utrzymywania poziomu świadczonych usług.

 

Co dzieje się z 0,3% zamówień, do których pojawiły się uwagi? Pragniemy zapewnić, że stworzony model rozpatrywania reklamacji nie skazuje na niepamięć zastrzeżeń Klienta, wprost przeciwnie – dążymy do znalezienia najszybszego i najbardziej korzystnego rozwiązania, niejednokrotnie idącego w parze z satysfakcjonującą rekompensatą.

Każdemu człowiekowi – nawet najlepszemu specjaliście – może zdarzyć się pomyłka. Nie traktujemy tego jako kłopotliwego problemu, lecz jako sposobność do lepszego zrozumienia Państwa oczekiwań, aby następnym razem zwrócić jeszcze większą uwagę na dopilnowanie każdego szczegółu. W trosce o Państwa zadowolenie z naszych usług gotowi jesteśmy zapewnić, że w przypadku pojawienia się uzasadnionych uwag dotyczących istotnych błędów, które znalazłyby się w przetłumaczonym tekście, otrzymają Państwo zwrot 100% kosztów przeznaczonych przez Państwa na projekt.

 

Nasze zobowiązanie dotyczy realizacji w wariancie Prestige, który gwarantuje najwyższy poziom usług językowych.

 

Szczegółowe warunki uzyskania rekompensaty znajdują się w Regulaminie w § 6.