Skontaktuj się z nami lub odwiedź nasze biuro w Krakowie przy ul. Szlak 10/5
Jako że utrzymanie wyśrubowanych standardów jakości w realizacji Państwa projektów tłumaczeniowych stanowi dla nas priorytet, efekty naszych działań powinny być co najmniej satysfakcjonujące. Za takie uważamy wewnętrzne statystyki dotyczące uzasadnionych uwag ze strony naszych Klientów, które dotyczą zaledwie 0,3% wszystkich zamówień. Wynik ten jest dla nas sygnałem, że zmierzamy w dobrym kierunku, a także dodatkowym impulsem do dalszego utrzymywania poziomu świadczonych usług.
Co dzieje się z 0,3% zamówień, do których pojawiły się uwagi? Traktujemy je jako sposobność do lepszego zrozumienia Państwa oczekiwań, aby następnym razem zwrócić jeszcze większą uwagę na dopilnowanie każdego szczegółu. W porozumieniu z naszymi tłumaczami zawsze dążymy do znalezienia najszybszego i najbardziej korzystnego rozwiązania, tak aby byli Państwo w pełni zadowoleni ze współpracy. Dlatego jeśli mają Państwo jakiekolwiek wskazówki, które pomogą nam lepiej odpowiadać na Państwa potrzeby, prosimy o kontakt.