Rozszerzenie działalności firmy na zagraniczne rynki to ważny krok w jej rozwoju. To dlatego właściciele przedsiębiorstw zapoznają się z najlepszymi taktykami marketingowymi, zatrudniają najlepszych w branży copywriterów oraz specjalistów z dziedziny reklamy.

 

Trudno jednak nie zauważyć, że nawet efektowne (a często również kosztowne) kampanie reklamowe, pomysłowe wizytówki oraz chwytliwe slogany nie mają aż tak wielkiego znaczenia jak strona internetowa.

Strona internetowa – wizytówka firmy

W obecnych czasach to strona internetowa jest pierwszym wskaźnikiem profesjonalizmu firmy. Zanim odwiedzimy stacjonarną siedzibę przedsiębiorstwa, najczęściej zapoznajemy się z ofertą za pośrednictwem witryny www. Tych kilka chwil, a w szczególności bezcenne pierwsze wrażenie, może wpłynąć na ostateczną decyzję potencjalnego klienta dotyczącą nawiązania współpracy z daną firmą. Wielu przedsiębiorców zdaje się o tym zapominać; dotyczy to szczególnie firm z tradycjami, założonych na długo przed rozpowszechnieniem się dostępu do Sieci.

Internet – pierwszy kanał kontaktu

Bez względu na to, czy jesteśmy rodzinnym przedsiębiorstwem o wieloletnim doświadczeniu i rozbudowanej sieci klientów, czy początkującą firmą starającą się zdobyć zaufanie jak największej ilości nabywców, warto przyjrzeć się staranniej pierwszej wizytówce naszej firmy – stronie internetowej. Bardzo istotna jest jakość tekstu umieszczanego na zakładkach sporządzanych w językach obcych. Klikając na flagę danego kraju, klient oczekuje spójnego, poprawnego tekstu w danym języku – co umożliwi mu sprawne zapoznanie się z ofertą firmy przed skontaktowaniem się telefonicznie lub odwiedzeniem siedziby firmy – przy czym drugie rozwiązanie nie zawsze jest możliwe, gdy klienta i przedsiębiorstwo dzielą setki kilometrów.

Co mówi klientowi strona www?

O czym świadczyć mogą błędy ortograficzne, interpunkcyjne oraz merytoryczne w zawartości strony internetowej? Dla klienta jest to jasny znak, że przedsiębiorca reklamujący się taką stroną internetową nie troszczy się dostatecznie o interesy klienta, a powierzone mu zadania realizuje w sposób niestaranny. Jak można się domyślić, nawet najbardziej pomysłowe kampanie reklamowe, zrealizowane z właściwym im rozmachem, nie będą w stanie zrekompensować podstawowych braków, których obecność automatycznie zakłada potencjalny klient.

Tłumaczenie strony internetowej w Alingua

Tłumaczenie strony internetowej to coś więcej niż tylko przekład tekstu. Realizacja tłumaczenia strony www w Alingua powierzana jest osobom o odpowiednich umiejętnościach, znajomości języka oraz wiedzy, które umożliwiają dokonanie tłumaczenia w dziedzinach takich jak prawo, medycyna czy rozmaite gałęzie techniki. Bez względu na tematykę przekazanej nam do przetłumaczenia strony gwarantujemy profesjonalną i terminową realizację zamówienia.